کد خبر 1256665
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳

به گزارش مشرق مهدی مهرپور در توئیتی نوشت: اردیبهشت امسال وزارت راه، ۱۶۰۰ دستگاه کامیون دست دوم (۲۰۱۷) خارجی وارد کرده است و پولش را فوری پرداخت کرده. 

مدیرعامل ایران خودرو دیزل به نود اقتصادی می‌گوید. ما می‌توانستیم  ۲ هزار دستگاه کامیون را در مدت ۶ ماه تولید و تحویل دهیم. چرا وارد میکنید.

بنظر شما چرا وارد می‌کنند؟!

این ۱۶۰۰ کامیون چرا وارد شد؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 76
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 32
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    23 0
    آره همونطور که خودروی سواری تولید می کنید با کمترین کیفیت و بالاترین قیمت و قرعه کشی می فروشید. سنگ پای قزوین جلوی خودروسازان ایران کم میاره
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    7 0
    امیدوارم وزیر رئیسی نشه
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    16 10
    چون برای زمین زدن صنعت و اقتصاد ایران برنامه دارند.
    • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      5 1
      در اثر مدیریت غلط و وابستگی شدید به حمایت های دولت، میزان تولید خودروهای سنگین ایران خودرو و سایپا دیزل بسیار کمتر از نیاز سالانه کشور است! این امر اظهرمن الشمس است!
    • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      1 0
      چطور صنعت داخلی با جان و مال مردم بازی میکنه اشکالی نداره ولی صنعتی که خوابیدنش به سود ملته باید سرپا باشه .لعنت بر نفهمی لعنت بر جاهلی
  • احمد IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    3 0
    به نظرم احتیاج کشور برای نوسازی ناوگان ترابری بیشتر از مجموع 1600 تای وارد شده و دوهزارتایی باشه که داخلی میشه کرد. دولت روحانی رو که من هم به هیچ وجه قبول ندارم. اما این کارش خیلی ایراد نداره، بخصوص اگر کامیون های دست دوم رو به قیمت خوب خریده باشه. بد نبود قیمت و مدلشون رو هم گزارش می کردید.
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    4 4
    چون عقل ندارند و بجای عقل نداشته شان، شکمشان و جیبشان تصمیم میگیرد. انشائ الله با امثال سعید محمد و سید یاسر جبرائیلی در وزارت راه یا صمت یا ... بساط عاشقان واردات جمع شود.
    • یهمن IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      2 0
      چون قیمت خرید کامیون مدل بالا در ایران خیلی بیشتر از قیمت واردات اروپایی هست و البته تجهیزات کامیون اروپایی که دارای استاندارد اروپا و تمام قاره های دیگه هستند به همین دلیل کامیون های ایرانی با مارک مثال ولو و اسکانیا استاندارد لازم رو برای جادهای بین المللی ندارند و نمنن اون استاندارد بگیرن و صادرات و واردات با توسط کامیون های و جاده‌ای بین المللی که ایران راهی برای دور زدن تحریم هست ازشون میگیرن پس لطفاً یکم آقا مهرپور مطالعه کنید بعد دهن مبارک خویش را باز کنید و ....شر بفرمایید ممنون و سپاس
    • ناشناس IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      0 0
      اخه چرا در موروی چیزی که نمی دونی برادر یا حوزهی تخصصیت نیس اضحار نظر میکنی
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    6 1
    راست میگی باید وارد نمی کردند تا با قیمتهای آسانسورچی مردم را مبذول میکردید
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    1 2
    لیبرالها و عسلاهاطچیا عشقشون پورسانت دلاری و یوروئیه و هر کاری میکنن مملکتو ببرن سمت واردات از غرب!!!
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    2 0
    اگر میتونه تولید کنه بسم الله مردم همه میخوان . احتمالا مسئولان مشکل دارند...چون خودروی سنگین خوب قیمت مناسب بشدت بازاراحتیاج داره توایدکننده ها نمیدن به بازار
  • ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    1 2
    بخاطر یه کوچولو سود سرسام آوری که که واردات دارد انجام شده . بهرحال در پایان دولت چپاول گر روحانی خواستند به یه نوایی برسند که صد البته بازخواست و محاکمه خواهند شد
  • داریوش IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    4 0
    چون ایران خودرو تولیداتش بی کیفیت وقیمتاش بسیار بالا
  • علی IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    0 3
    دولت وارداچی دیگه!
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    11 3
    قطعات را وارد میکنند مونتاژ میکنند به اسم تولید داخلی. حالا رفتند بجای آن کار ماشین را یکجا وارد کردن با خیال راحت.
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    17 3
    برای اینکه ایران خودرو دزده.
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    8 8
    چون مأموریت داشتن انقلاب را زمین بزنن
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    0 2
    چون رانتي بزرگ در اين واردات نهفته است و آقازاده هاي بيکار از اين راه شغلي آبرومند دست و پا مي کنند !
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    3 1
    مدیرعامل ایران خودرو دیزل بهشون فشار آومده که چرا از مانمیخرید با قیمت بالاتر وبا کیفیتی کمتر
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    4 0
    کار بسیار درستی کردند من بدون داشتن اطلاعات خاصی میگویم به احتمال زیاد قیمت این کامیون ها یک سوم یا یک چهارم نو هست و هزاران برابر از ناوگان ۷۰ ساله در جاده ها برتری دارد در ضمن داخلی ها هم بیشتر مونتاژ کارند تا کامیون ساز یعنی ارزبری آنها بسیار زیاد است و قیمت آنها نجومی
  • فیروززهره IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    2 0
    آقای مهرپور بزرگوار، لطفا قبل ازاینکه ادعا تولیدکنید اول تعداد ۱۷۵۲دستکاه بدهکاربه حواله داران سایپا راتسویه کنیدبعدا ادعای تولیدبفرمایید
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    0 2
    چون این نادانها سود طولانی مدت و استقلال آور و اشتغال زا را فدای سود مقطعی می کنند. حتی عقل مادی اینها درست کار نمی کند.
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    0 2
    ايران خودرو همون خودرو سواريو هر جور دلش ميخواد ميفروشه كمه حالا كاميونم ميگه انحصاري دستش باشه كه راحت با هر كيفيت و هر قيمتي ميخواد توليد كنه بفروشه
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    13 1
    تولید کننده بودی الان قیمت کشنده به ۵،۶ میلیارد نمیرسید که مردم بروند دوست دوم با ۳،۴ میلیارد وارد کنند
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    2 2
    این کامیونها حسابی کارکرده واصطلاحا" دویده و2شیفت و3شیفت کارکرده واگرصرفه اقتصادی داشت صادرنمیشدو حالا نیاز به تعمیرات ونبودقطعات و....وابستگی مجددایجاد و......!!!!!!برخائنین لعنت!
    • م US ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      0 0
      سلام
    • هالو IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      1 0
      دوست گرامی بنده خودم مدت 25سالی هست که راننده تریلر هستم اول که اروپا کارکرد وسیله نقلیه سنگین مثل ایران نیست که دوشیفت و یا بقول شما سه شیفت کار کنه در ثانی مامین های اروپای همه ماشین های روز هستند و کامیون در اروپا بالای پنج سال از رده خارج شده است و نسبتاً بهتر از کامیون‌های چینی مونتاژ شده در ایران است پس لطفاً راجب چیزی که اطلاع ندارید نظر بیخودی ندید ما العان با ماشین های بالای پنجاه سال کارکرد در ایران داریم کار میکنیم که با اینحال بهتر از کشنده‌های بی کیفیت چینی هستند
    • SK3621197303 ES ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      0 0
      چرا حرف الکی میزنی وقتی از چیزی اطلاع نداری این ماشینا نهایتش کیلومترش به 400 هزارتا نمیرسه بعد سه سال کار. بعدم اونا مثل قوطی های وطنی نیست حداقل عمر مفید موتور 2میلیون کاره نه مثل فوتون و فاو چینی که بعد دوسال کار باید همه چی رو از نو عوض کنی
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    0 2
    رانت و مفت خوری! چیز دیگری میتواند باشد؟
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    1 1
    مشرق ایرانخودرو دیزل اگه میتونست چرا تا العان تولید نکرده قیمت اف اچ ۵۰۰ نزدیک ۴ ملیارد شده دلیلش افزایش نرخ ارز و تولید نداشتن همین شرکته.اون ماشینای وارداتی اگه با ۵۰ هزار یورو بدن راننده خوبه بیشتر نه.
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    5 0
    کامیون دست دوم بنز و اسکانیا و ولوو صد شرف داره به آکبند هوو و چانگ آن که همشون آشغالن
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    0 1
    پول توی وارداته......
  • حقجو IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    0 1
    وارد کردند تا حق دلالی بگیرند. دولت روحانی در واقع دولت دلالان و برای دلالان بود
  • IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    2 0
    چون ایران خودرو پدر مردم رو دراورده به امید ورشکستگی این لگن سازان داخلی تا ما هم مثل مردم دنیا سوار بهترین ک به روزترین خودرو ها شویم
  • فرشید IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    3 0
    ماشین های شما یه گرون نمی ارزه . ماشین خارجی دست پنجم هم صد شرف دارد
  • حمیدعشق۶ IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    2 0
    واردات خودرو خیلی خیلی بهتره
  • IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    1 1
    چون که دروغ میگن اگه ظرفیت و قطعات 2000 دستگاه رو دارن و نمی سازند که احتکار کردن و الا همین الان هم تولید کنن و ثبت نام با تحویل 6 ماهه بکنن تا بفهمم همش فروش میره
  • IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    1 0
    سلام یکیش به این خاطر که چون نیاز بازارا خیلی بیش از این حرف هاست!
  • IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    0 1
    یکی از بزرگترین غم های اصلاح طلبان اینه که دیگه نمیتونن رانت و ارز برای واردات ب جیب بزنن اصلاحاتچی=وارداتچی و دشمن تولید داخلی
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    1 0
    کدوم تولید داخل منتاژ کاری تولید نیست مواد اولیه وارداتی تمام قطعات وارداتی
  • علیرضا IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    1 0
    ایران خودرو اگر عرضه داره جلوی بخور بخور های داخل شرکتش رو بگیره که اشغال هایی مثل دنا رو به قیمت سراتو 2021 خارج از کشور به مردم نده و بعد هم طلبکار باشه که ما داریم ارزون میدیم و مشکل اقتصادی داریم
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    1 0
    چون تولید داخل از دست دوم خارجی بی کیفیتتر هست شما که میدونید برای چه میپرسید
  • مهدی IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    0 0
    اگه اجازه واردات خودروهای کارکرده ، سالم و با کیفیت خارجی داده بشه ، چه سواری و چه کامیون ، شرکت های ظالم داخلی نمی تونن به بهونه حمایت ازتولید داخلی ، خون مردم رو تو شیشه کنن و هر بلایی دلشون می خواد سر مردم نیارن . این انصافه که به بهونه حمایت از تولید داخلی ، ماشین های بی کیفیت رو با چند برابر قیمت واقعی ، به ملت مظلوم و مستضعف ایران تحمیل کرد و تازه طلبکار هستن و منت هم سر مردم می ذارند . چرا همه دنیا می تونن بهترین ماشین های روز دنیا رو صفر کیلومتر و از دم قسط خریداری کنن ولی تو ایران باید یک سال قبل پول تون رو به خودروسازهای زورگوی بدون رقیب ، تحویل بدین و تازه وقت تحویل به تعهداتشون عمل نکنند و منت هم سر خریدار بذارن . خدا وکیلی این انصافه ؟ مطمئن باشید اونهایی که از این روش غیرمنصفانه حمایت و پشتیبانی می کنند ، یا خودشون ذینفع هستند ، یا به ازای این حمایتهایی رسانه ای ، دستمزد می گیرند و قرارداد بسته اند !!!! مگه میشه به بهونه حمایت از مردم و تولید داخلی ف در حق مردم و تولیدات داخلی ظلم کرد ؟! این چه نوع حمایت از تولید داخلیه که قطعه ساز از کارخانه های خودروسازی طلی دارد ، کارگران کارخانه های خودورو ساز هم حقوق شان را سر وقت نمی گیرند ، خریدار هم چند ماه قبل مبلغ خرید را به حساب خودروساز واریز می کند، اما بازهم این شرکتها زیان ده هستند و ضرر می کنند ؟! اما برای پرداخت حقوق های چند ده میلیون تومانی به مدیران همین شرکتهای زیان ده ، هیچ مشکلی وجود ندارد ؟!!!! آیا این حمایت از تولید داخلی است یا حمایت از پرداختهای پاداشهای نجومی به مدیران فرصت طلب، سودجو ، مال مردم خور شرکتهای خودرو ساز داخلی ؟!!!!
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    2 0
    این آقای مهر پور اصلا از خونه بیرون میاد، میدونه کامیون یعنی چه؟ خبر داره ایرانخودرو کامیون بنجل چینی رو ، 3 برابر کشنده اروپایی به راننده های بد بخت میندازه احتمالا خودش از ایرانخودرو دیزل سهم میبره وجدان داشته باش
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    1 0
    کارخانه های سرم سازی مانع واردات سرم شدند علیرغم هشدار معاونت غذا و دارو وزرات بهداشت مبنی بر کمبود شدید سرم الان این وضع سرم شد در مملکت،کارخانه هاز لوازم خانگی مانع ورود لوازم خانگی می شوند اوضاع لوازام خانگی رو بهتر می دانید،کارخانه های لاستیک خودرو مانع ورود لازتیک شدند وضع قیمت و ... لاستیک خود رو عالز شد خخخ شرکت های خود رو ساز مانع واردات خود رو می شوند اوضاع خود رو هم که عالییییه خخخخ چه اوضاعی برا مردم درست کردید دستتون درد نکنه
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    0 1
    چونکه نون برای یک عده خاص دارد. نیاز به توضیح هم ندارد.
  • IR ۰۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    0 0
    تو اگه توان تولید داشتی الان ۴ ساله حوالهات دست مردم نبود
  • IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    1 0
    کسی که نتونه تفاوت کامیون های دست دوم مثل ولوو را با کامیونهای بی کیفیت چینی که توی ایران تولید میشوند را بفهمه باید هم واردات را محکوم کنه ، چرا عده ای نمی خواهند که رانندگان ماشین های خوب داشته باشند ؟چرا عده ای دوست دارند که رانندگان با ماشینهای چینی توی جاده ها بمونند و زجر بکشند
  • IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    1 0
    ماشینهای که پولشو از مردم گرفتی بهشون تحویل بدید تا بعدیا
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    0 0
    چون شما جنس خوب به مردم نمی دین فقط پول خوب میگیرین من خودم یک کامیون تازه از خودتون گرفتم خیلی اذیت میکنه
  • مالک نخعی IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    0 0
    وارد شد چون شما توان برقراری ارتباط بدون رانت و حمایت دولت را ندارید! وارد شد چون کامیون پایه بنز درب کارخانه ۷۵،۰۰۰ یورو است و این کامیون درب کارخانه شما ۱۷۰،۰۰۰ یورو. وارد شد چرا که اصل بازار اقتصاد آزاد است نه توزیع رانت. وارد شد چون شما و شرکت های مشابه به تعهدات خودتان در موعد مقرر عمل نم‌کنید. وارد شد چون شما دزد سر گردنه هستید. ضمنا پول این کامیون ها را دولت شما نداده است از منابع بخش خصوصز پرداخت انجام شده است.
  • میثم IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    0 0
    واقعا فرق بین ولوو، داف و رنو مدل 2019 با تمام استانداردهای اروپایی رو با یه فوتون چینی بدون هیچ استانداردی نمیدونید؟؟!! اون دست دومای اروپایی حداقل 5 سال دیگه کار میکنه بعد میری تعمیرگاه، ولی فوتون از نمایشگاه که خریدیش باید بریعمیرگاه تا قطعات نو رو سرویس و تعویض کنن، سال 96 هم از این وارداتیا اومد و ثابت شدس برای همه کسایی که تو صنعت حمل هستن.بعدشم قیمت اون وارداتیه ازت پول میگیرن. بعدم اینکه پول اونا رو دولت نداده خود مردم دادن. این زدن زمین اقتصاد و اینا همش چرت و پرته.
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    0 0
    چی میخواستن تولید کنن ؟کامیون بی کیفیت چینی
  • غلامحسین امیدپناه IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    0 0
    به شرطی که خودتان هرچندماه یکبار یک سفر 24ساعته با ان خودرو ساخت خوتان داشته باشید
  • جواد IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    0 0
    سلام چون بعضی دوستان اطلاعات از کامیون و تولیدات داخلی ندارند عرض میکنم که بدونند تولیدات داخلی همه مونتاژ کامیون های بی‌کیفیت چینی است که برای راننده جز دردسر و هزینه‌های سنگین و خرابی تو جاده چیزی ندارد در ضمن با همون هزینه میتونید یک کامیون اروپایی با استانداردهای یورو ۶ بخرید که تا ده سال هزینه برای شما ندارد
  • حمید IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    0 0
    اخه میگن تولید میکنیم یکی نیست بپرسه چی تولید میکنید ؟ آشغال تولید میکنید ماشین چینی جواب نمیده برا کامیون فقط استهلاک برای قشر زحمت کش راننده بالا میاره
  • امین IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    0 0
    کامیون یک میلیاردی رو از خارج وارد میکنن ۵ میلیارد میفروشن فکر کنم اگه اینجا تولید کنن سودش بیشتر باشه براشون
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    0 0
    ما سه نفریم بابچه هام پایه یکیم بیکار کامیونها داخل پارکینگ گمرک خوابیدن
  • حمید IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    0 0
    چون‌ماشین ۱۰سال کار اروپای میرزه به ماشین صفر چینی ظاهر قشنگ بعدشم‌برید تو جاده از رانند کامیون بپرسید
  • علی IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    0 0
    کامیون های بنجل داخلی رو به چندبرابر کامیونهای روز دنیا میفروشن بعدش هنوز طلب کار هم هستند
  • US ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    0 0
    اگه ده سال کار هم وارد کنن از آشغال چینی صفر بهتره الآن ماشین ۵۰ سال کار رو باید یک میلیارد بخری در صورتیکه که کشورهای همسایه با نصف این پول ماشین سه چهار سال کار اروپایی وارد میکنن که تا سال ها بدون هیچ خرجی کار میکنه نه مثل آشغال چینی که صفر میخری شش ماه هم کار نمیده.
  • امید IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    0 1
    خیلی محصولات با کیفیتی دارید آبروی بنز بردید با این ماشین های داغون که تولید می کنید
  • حسن اصفهانی IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    0 1
    سلام.به مدیر عامل سلام برسونید وار قول من راننده بهشون بگید این کامیون که شما تولید میکنید به هیچ دردی نمی‌خورد صفر که می‌خریم باید ببرمیش تعمیرگاه اکسل و بخاری درجا و یه سینی برای زیر فن که خاک نکنه بزاریم تازه اول کارهاش
  • مصطفی IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    0 1
    ماهی رو هروقت از اب بگیری میمره خوب بسم الله شروع کنید ببینیم ما هم .مگه چیزی بنام تولید داخل هم داریم .همش مونتاژ چینیی
  • خدامراد ولی پور IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    0 0
    من یک کامیون چینی بی کیفت دارم چرا باید قیمت محصولات شرکت های داخلی اینقدر با لا باشه وانحصاری که خیلیا توان خرید ش را ندارن با وردات انحصار شکسته میشه الان یک ‌کامییون نسبتا با کیفت حداقل چهار میلیارد باید بدهی چرا ؟
  • Alipakdel IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    0 0
    چون کیفیت ماشینهای اروپایی خیلی بالا تر از ماشینهای داخلی و چینی هست.. مثال.. ی قطعه اروپایی 5 تا 6 سال کار میده.. ولی قطعه چینی یا ایرانی. 1 سال.... فقط مدیریت و پشتکار نیست.. ی ماشین 50 سال کار برابری میکنه با اون ماشین صفرر کار همون صفر رو میگن... خواهشن به داد حمل نقل برسین.. هر کار میخاین بکنین.. 20 ساله دارین فقط شعار نو سازی کامیونهای فرسوده..
  • اسماعیل IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    0 0
    ماشین تولیدی شمابه دردخودتون هم نمیخوره همونطورکه ماشین های سواری تولیدخودتون روهیچ وقت سوارنمیشیدوهمتون ماشینهای وارداتی زیرپاتون هست. آقایان ملت نخوان ازماشینهای شمااستفاده کنندکی روبایدببینندبابادست برداریدمردم خسته شدندازاین کارهای احمقانه شما.
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    0 0
    یه ماشین بدرد بخور تا حالا ایرانخودرو تولید کرده ک بشه باهاش کار کرد مگه چرا انقد خودشونو میزنن اون راه
  • سام IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    0 0
    چکار کنیم ما خریدارها. هر ماه ایران خودرو دیزل شرایط فروش رو سختر میکنه فوتون کشنده چینی دومیلیارد وخوردهای. به نظر شما وارداتی بهتر نیستند. پدر مردم رو در اوردید با احتکار تون. شما شرایط وقیمت رامنصفانه کن. تا مردم بیا بسوی تولید داخلی پیش قسط کمتر از یک میلیارد باشه نه بالای یه میلیارد. انصاف هم خوب چیزیه
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    0 0
    لعنت ومرگ به سازندگان کشتار دسته جمعی
  • ناشناس IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    0 0
    بخاطر این که حمل و نقل شوخی بردار نیست خودرکی تجاری یا سنگین باید بروز و کم استهلاک باشه با هزینه های سنگین تعمیرات باید فقط خودروی خارجی اونم برندهایی وارد کنن که بتونه یه عمر کار کنه برات مثل ولوو و بنز داف ... حالا کاری ندارم خودروی های دیزل شما قطعاتش بجز فولاد بدنه همه چینه بخصوص اون بنز ۱۹۲۴ که ۱۶۰۰ فرو گردید به مردم حالا هر کی خریده بیچاره شده هر روز دم نمایندگیه ولی صنعت حمل و نقل که شوخی بردار نیست دولت بیاد اشغالای شما رو بزور بخره این دیگه خودروی سواری نیست خودرویی که چند میلیاردی هزینه میکنی توقع داری یه عمر برات کار کنه بعد شما هر موقع خودرو ۱۰۰ در صد داخلی ساختی بروی چشم ما خریداریم ولی نه جنس چینی
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    0 0
    یه عده بی سواد در راس تصمیم گیری هستند که فرق ماشین اروپایی وچینی رو نمیدونن بعد میگن مایحتاج دامدارن تو بنادره خب پرفسور ماشین چینی تو گرمای ۶۰ درجه نمیتونه بره اینو بفهمید خواهشا اساتید خودرو ساز
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    0 0
    کاش انقدر مرد بودین در دل راننده رو پخش میکردین مردم خودشون خوب وبد رو تشخیص میدن
  • رضا MY ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    0 0
    این کامیونها با پول خود رانندهها وارد شده پس چرا تو این دو سال نتونستین کامیون استاندارد تولید کنید دارید ماشینی رو مونتاژ میکنید که فقط تو ایران میتونه تردد کنه چون قطعه یدکیش تو هیچ کجایی پیدانمیشه
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    0 0
    به دلیل اینکه کامیون های ایرانی حتی اونایی که مونتاژ میشن کیفیتی ندارن و میتوان گفت به هیچ دردی نمیخورند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس